2010-11-22

Furthur - 2010/11/20,21

Furthur

2010/11/20 Madison Square Garden, New York, NY

Set 1: Help on the Way > Slipknot! > Shakedown Street, Jack Straw, El Paso, Wharf Rat, Two Djinn > Lady with a Fan > Terrapin > At a Siding > Terrapin Flyer
Set 2: The Mountain Song > Dark Star > The Other One, St. Stephen > The Eleven > Death Don't Have No Mercy, Franklin's Tower
E: One More Saturday Night

2010/11/21 Madison Square Garden, New York, NY

Set 1: Truckin > Cumberland Blues, Any Road, Viola Lee Blues, Cassidy > Eyes of the World, So Many Roads, GDTRFB
Set 2: Born Cross-Eyed > The Wheel > Weather Report Suite Prelude/Part 1 > Time > Breathe Reprise > Let It Grow > Unbroken Chain, Morning Dew > Playin in the Band
E: Brokedown Palace

Furthurを初めて見ることができました!ちょっと感動です。
会場はやはり年齢層が高めですねぇ。あちらこちらで何年は良かったなんて昔話をしているのが聞こえます。
先日Dark Star Orchestraを見ましたがFurthurの方がかなり良い気がします。演奏は全く年を感じさせません。初日のTerrapinは最高でした!
2日間おじいちゃん達に見事に踊らされてしまいました。ぜひ長生きして日本にも来て欲しいですねぇ。


0 件のコメント: